Групировката "Gucci" ще се концентрира още повече върху лукса въпреки общата финансова криза в света.
През февруари групата откри най-големия си магазин в света. Той се намира на Fifth Avenue в Ню Йорк.
Това е първият магазин в света, който носи подписа на 35-годишната креативна директорка на марката Фрида Джанини.
Специално за бижутата с марката си групата създаде "магазин в магазина". Той е на три етажа и има отделен вход.
"Gucci", чието седалище е във Флоренция, приключи миналата година с 3,8 милиарда евро приходи от продажби. Това означава 14,9% повече от предишната година.
Според главния изпълнителен директор на "Gucci" Марк Лий продажбите са се увеличили с 11 на сто през 2007, в сравнение с 2006 г.
Само в Съединените щати групата е регистрирала през миналата година ръст от 14,7 % в продажбите си.
Според Марк Лий целта на групата е да наблегне още повече върху суперлукса. "Gucci" гледа усилено и към Далечния Изток. В Китай например тя има вече 16 магазина, докато през 2004 г. те бяха 4.
През 2008 г. ще станат 4 и магазините в Индия. "Gucci" стъпи дори във Виетнам. Групата има намерение да подсили присъствието си в Източна Европа, най-вече в Прага и Будапеща.
35 на сто от продажбите си днес "Gucci" осъществява в Европа.
Въпреки че луксозни марки като "Bulgari" и "Armani" се насочиха и към хотелиерския бизнес, "Gucci" ще продължи да се концентрира най-вече върху основния си бизнес - кожени изделия, облекла и бижута.
Групата "Safilo" има лиценз за производството на часовници с марката "Gucci", а "Procter & Gamble" - за парфюми.
Няколко са марките в рамките на групировката "Gucci", но "Bottega Veneta" се смята за топа в лукса сред тях.
prontosofia.com
събота, 8 март 2008 г.
Gucci ще стане още по-луксозна марка
Етикети:
"Armani",
"Bottega Veneta",
"Bulgari",
"Gucci",
бижута,
кожени изделия,
лукс,
модна къща,
облекла,
парфюм,
moda,
stil
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар